<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d29907344\x26blogName\x3d%DA%AF%D8%A7%D9%87+%D9%86%D9%88%D8%B4%D8%AA\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://peeshro.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dfa\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://peeshro.blogspot.com/\x26vt\x3d-3742665146316816857', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

PEESHRO

!!!!!!!!!!!!!! نظامیان شجاع انگلیسی

پنجشنبه، اردیبهشت ۱۳، ۱۳۸۶

به نام خدا
امروز سایت بازتاب یک مطلب جالب در مورد نظامیان انگلیسی بازداشت شده در ایران نوشت که عینا خبر را در زیر می آورم که شما خودتان بخوانید

خبرنگار «بازتاب» گزارش داد: با گذشت چهل روز از بازداشت نظاميان انگليسي، يك منبع آگاه، بخشي از ناگفته‌هاي اين عمليات را فاش كرد.

اين منبع آگاه گفت: زماني كه نيروهاي انگليسي بازداشت شدند، در گروه اول نيروهاي دستگيركننده، مترجم حضور نداشت، اما نظاميان انگليسي، مرتب درخواست‌هايي را تكرار مي‌كردند.

با رسيدن مترجم به اين گروه، مشخص شد كه نظاميان انگليسي، مرتبا خواهش مي‌كنند كه نيروهاي ايراني آنان را تكه تكه نكرده و جگرشان را نخورند.
در اين وضعيت، برخي از نظاميان انگليسي، از شدت ترس، كنترل خود را از دست داده و لباسشان را كثيف كرده‌اند.

در ادامه عمليات انتقال نظاميان انگليسي به فرودگاه محل براي انتقال به تهران، يكي از روحانيون مسئول در منطقه در محل حاضر شده و با اعلام اين‌كه اينها كفار متجاوز هستند گفته كه آنان بايد در همين محل محاكمه و مجازات شوند كه اين اظهارات و مخالفت گروه منتقل‌كننده با اين درخواست، كه به مجادله كلامي تبديل شده، بود بر ترس و وحشت نظاميان انگليسي مي‌افزايد.

گفتني است، براي انتقال اين نظاميان به زندان و نيز به خاطر استفاده نكردن از چشم‌بند، بعضا از عينك و پتو براي عدم امكان ديد آنان از شرايط انتقال استفاده شده بود.


راستش من نمی دونم چی بگم !!! به این همه شجاعت و دلیری !!! راستش فقط بگم این انگلیسی ها خیلی عقب مونده هستند. ولی از جهت دیگر می شود فهمید که طرز نگاه و تصور مردم کشورهای غربی به ایران به چه صورتی است.



Bookmark this post to del.icio.us Digg this post! Bookmark this post to Yahoo! My Web Bookmark this post to Furl